Sikeres emberek, Sikeres történetek

"Legyünk őszinték: szűznek maradni, és hancúrozni nem lehet egyszerre"

2016. március 25. 15:10 - Rapid Business

Tudod mi a legjobb befektetés? Te Magad vagy!

 

Manapság az egyik legmenőbb dolog, az „majd én megmondom”!

096_1.JPG

Tele van az ország véleményvezér  emberekkel, akik annyira tudják a tutit, hogy az már csak a végén fáj.  A végén, amikor kiderül, hogy az egész egy nagy melléfogás volt és hoppon maradtál. Én nem akarom megmondani neked, hogy mit csinálj, de felhívnám a figyelmed egy nagyon fontos dologra. Még pedig arra, hogy ha már spammelik az agyad minden "számodra tuti"  információval, akkor csak egy percre állj meg, és gondolj arra valójában mi a jó neked.

Én nem értek a pénzügyi befektetésekhez, és ez a blogbejegyzés sem arról szól, hova tedd a pénzed.- De egy dolgon nagyon elgondolkoztam az utóbbi napokban: számos esetben, amikor egy leendő ügyféllel beszélek, előjön egy úgynevezett kifogás, ami a következő:

(hogy értse mindenki, mi azzal foglalkozunk, hogy üzletembereknek adunk valós leendő partnereket. Na már most ez nem megy másképp, mint úgy hogy leültetjük egymással szembe, a cégek döntéshozóit, marketing igazgatóit, vagy épp a sales managerüket. A célunk ellentétben a versenytársakkal, hogy mindenki legalább két percet, de beszéljen egymással! Én ebben hiszek! Ez a Szuperszelektáció !! Ki mondja meg neked, hogy számodra ki a legértékesebb üzleti partner, ha nem TE MAGAD?! Én nemmondhatom meg! Persze ajánlhatok egy jó nyomdát, egy szuper online marketing céget, de ki dönt ? TE döntesz! És ha te döntesz, akkor te ismered a saját elvárásaidat a leendő partnereidről!)

rb_bc_ma_rcius_3_45.JPG

És akkor jön a kifogás! - De ha én elmegyek hozzátok, akkor mindenki el akar majd adni nekem. Ott lesz majd egy csomó cégvezető, aki a saját cégét képviseli, és az ajánlataikat prezentálják nekem. Miért jó ez nekem?

Én akkor elmondom miért jó Neked! :) Legyünk őszinték, Szűznek maradni, és hancúrozni nem lehet egyszerre. És akkor most jön a BEFEKTETÉS!

Befektetés. Önmagadba.

Kérlek, szánj időt arra, hogy meghallgatsz cégeket. Lehet elsőre úgy érzed, hogy nem lesznek érdekesek neked az ajánlatok, de hidd el a gyakorlat egészen más eredményeket hoz. Ha adsz 3 órát az életedből egy jól megszervezett Networkingre, akkor kérlek ne dobd el magadtól a lehetőséget.

u_j_rb_akade_mia_tibi.jpg

Lehetőség 1:  Találsz olyan partnert, akivel te szerettél volna megismerkedni.

Lehetőség 2:, hogy olyan stratégiai partnerrel ismerkedsz meg, akibe gondolkodtál, de nem számítottál.

Lehetőség 3 : Ha veszed a fáradságot, és meghallgatsz mindenkit, olyan ajánlatokat kaphatsz, amivel költséget tudsz csökkenteni. Mondok egy példát. Mi nagyon sok Roll Up-ot használunk, a neten megtaláltam a legocsóbbat. De amikor a Rapid Businessre megjött egy nyomda, és leültem vele sokkal jobb ajánlatot adott, mint amit a szabad piac kínált. Ez Éves szinten nekünk több százezer bevételt jelent ,akkor is ha mi fizetünk. 

Én nem értem, miért félünk attól, hogy két percet adunk magunknak arra, hogy kapjunk egy olyan ajánlatot, amivel pénzt takarítunk meg?

nonono.gif(kép: Google)

 Én azt gondolom az sokan leszoktak arról, hogy energiát fektessenek be saját magukba. Mindenki azonnali megoldást szeretne. Rögtön ismerjék a cégemet, legyen már holnap profit, pörögjön a business. Azonban egy sikeres üzletet nem csak sales-el tudunk menedzselni, hanem például azzal is, hogy jó alvállalkozóink vannak, van egy jó nyomdánk, van egy jó grafikusunk, ismerünk egy jó rendezvényszervező céget, aki leveszi az aprócseprő terheket vállunkról. Kellenek olyan cégek, akik a szolgáltatásaikkal a mi sikerünket ágyazzák meg. Ha ezeket a cégeket viszont nem hallgatjuk meg, akkor saját magunkba nem fektetünk be. Szóval ha legközelebb attól félsz, hogy elvesznek két percet az életedből, akkor gondolj arra, hogy ezt magadért teszed.

...mert a legjobb befektetés ha megadod magadnak A Lehetőséget....

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rapidbusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr918525602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása